Amazonarium

Blog ten jest blogiem akwarystycznym. Będę w nim dokumentował moją hobbystyczną działalność akwarystyczną, koncentrując się głównie na projekcie, który nazwałem "Amazonarium". Jest to 4,5m zbiornik z przeznaczeniem na ryby z Amazonki.

* This blog is an aquaristic blog. I am going to document my aquarium hobby, with focus on my special project, which I call "Amazonarium". This is a 4,5m tank, for the fish from Amazon River.

Name:
Location: Poland

Monday, May 29, 2006

やった!

Mam parę zaległych postów do wysłania, ale mało czasu. Z pewnością jednak wczyscy czekają na tę informację: od 24 godzin trwa ostateczne zalewanie zbiornika!!

Dziś zdołałem wypłukać podłoże. Po opłukaniu zakupionych w piątek korzeni, zainstalowałem je w akwarium. Efekt można podziwiać na zdjęciach.

I've got a few outstanding posts to publish, however I am sure everyone is wating for this news: I have been filling my Amazonarium with water for 24 hours now.

Today I managed to do gravel cleaning. Then I rinsed driftwood. After a meditation, I arrived with the design you may see on pictures. It resembles a river, doesn't it?

二十四時間まえに水族館にみずを入れることをはじめました。今日、砂利の洗浄をして、砂利を入れました。そして、漂流木入れました。しゃしんをみて下さい。川のように見えませんか。









1 Comments:

Blogger Uaru said...

brak czasu na uaktualnianie, niestety.

amazonarium jest uruchomione, ryby pływają. brakuje jeszcze 1. porządnego oświetlenia 2. górnej listwy maskującej.

11:15 AM  

Post a Comment

<< Home